pl
plen

czytaj więcej

REGULAMIN

REGULAMIN

 

1

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki wynajmu krótkoterminowego apartamentów dostępnych na stronie bobapart.pl przez Radny Capital sp. z o.o. al. płk Władysława Beliny Prażmowskiego 20a/6, 31-514 Kraków, NIP: 6751637356, REGON: 369533213, wpisaną pod numerem KRS: 0000719759 do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 5 000 zł (Wynajmujący), oraz warunki dokonywania ich rezerwacji.

  2. Najem Apartamentu ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Klienta, w związku z czym nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.

  3. Regulamin stanowi integralną część umowy krótkoterminowego najmu apartamentu. Zawarcie umowy jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu, którego akceptację Klient potwierdza wypełniając formularz rezerwacji.

2

  1. Celem dokonania rezerwacji Usługi Klient wypełnia i przesyła Wynajmującemu formularz rezerwacji dotyczący danego Apartamentu, poprzez serwis internetowy bobapart.pl. lub stronę pośrednika Umowa zawarta jest w chwili uznania rachunku bankowego Wynajmującego kwotą płatności za najem.

  2. W razie rezygnacji z najmu w terminie do 1 dnia przed umówionym rozpoczęciem świadczenia, Wynajmujący zwraca Klientowi uiszczony czynsz, z zastrzeżeniem ust. 3.

  3. Wynajmujący nie zwraca czynszu w razie rezygnacji z najmu umówionego w opcji bezzwrotnej niezależnie od chwili rezygnacji. 

3

  1. Wydanie i zwrot Apartamentu odbywa się w godzinach i w sposób ustalony z Wynajmującym.

  2. Wydanie Apartamentu Klientowi następuje począwszy od godziny 15:00 a zwrot ostatniego dnia najmu najpóźniej o godzinie 11:00, chyba że strony poczynią inne wyraźne i przyjęte przez obie strony ustalenia.

  3. Ostatniego dnia najmu Klient zobowiązany jest zwrócić Wynajmującemu Apartament w stanie niepogorszonym z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia.

  4. W razie niedokonania zwrotu Apartamentu w ustalonej godzinie, po zakończeniu najmu Najemca zobowiązany do zapłaty czynszu najmu za każdą kolejną rozpoczętą dobę najmu według dotychczasowego cennika. 

4

  1. Klient jest odpowiedzialny za szkody, jakie wyrządzi on lub osoby mu towarzyszące w budynku w którym znajduje się Apartament, w Apartamencie oraz w wyposażeniu Apartamentu powstałe z ich winy lub z winy odwiedzających choćby nieumyślnej.

  2. Wynajmujący może odmówić najmu Klientowi , który podczas poprzedniego pobytu naruszył Regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu albo szkodę na osobie lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt pozostałych osób.

  3. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy Klienta znajdujących się w Apartamencie.

  4. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wniesione i pozostawione po zakończeniu stosunku najmu rzeczy. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Klienta w apartamencie lub mieszkaniu będą na życzenie odesłane na wskazany przez Klienta  adres, na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji Wynajmujący  przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc od dnia wyjazdu a następnie przekaże odpowiedniej instytucji lub zutylizuje.

  5. Klient nie może oddać Apartamentu w podnajem.

  6. Klienci zobowiązani są do należytego zabezpieczenia Apartamentu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Zakazuje się wynoszenia z Apartamentu znajdujących się w nim rzeczy. Klienci zobowiązani są do dbania o wynajęty Apartament w tym: o wyłączanie zbędnego oświetlenia, klimatyzacji, zakręcanie wody, niezrywanie informacji powieszonych na drzwiach Apartamentu.

  7. Klienci zobowiązani są w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić po sobie śmieci do odpowiednich pojemników.

  8. Za pozostawiony nieporządek wykraczający normalne użytkowanie lokalu na czas rezerwacji lub inne szkody wynikłe z niestosowani się do regulaminu Klient ponosi dodatkową opłatę  200 PLN, którą zostanie obciążony po wymeldowaniu, a zdjęcia apartamentu i informacja o obciążeniu zostanie przesłana na podany w rezerwacji adres email. W szczególności dotyczy to pozostawienia nieporządku, trwałych plam na pościeli czy ręcznikach, zniszczeń mebli czy wyposażenia. Powyższe nie wyklucza dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych wynikających z Kodeku Cywilnego. 

5

  1. W apartamencie budynku obowiązuje zakaz palenia tytoniu pod rygorem zerwania umowy najmu. Zakazem objęte są wszystkie apartamenty oraz części wspólne Budynku. Naruszenie zakazu palenia będzie skutkować karą umowną w kwocie 1 000 PLN.

  2. Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 – 6:00 i obowiązuje na terenie całego budynku.

  3. Klient zobowiązany jest do korzystania z Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uszanowania ciszy nocnej i spokoju innych osób korzystających z sąsiednich apartamentów.

  4. Klient zobowiązany jest do przestrzegania norm społecznych oraz stosowania się do wiążących poleceń organów Państwa.

  5. Klienci wynajmujący lokale z balkonami mają całkowity zakaz zaśmiecania ogrodu budynku sąsiedniego, co po weryfikacji monitoringu łączy się z dodatkową opłatą 200 zł za sprzątanie zgodnie z § 4 pkt 4.

  6. Wynajmujący jest uprawniony do wypowiedzenia umowy najmu w trybie natychmiastowym w przypadku nieprzestrzegania niniejszego regulaminu przez Klienta, w szczególności wobec agresywnego zachowania wobec innych korzystających z apartamentów.

  7. W apartamencie obowiązuje zakaz całkowity zakaz posiadania i trzymania zwierząt , chyba że strony poczynią inne ustalenia. . Naruszenie zakazu będzie skutkować karą umowną w kwocie 1 000 PLN. Ponadto Klient może zostać obciążany dalszymi  kosztami wynikłymi z likwidacji zaistniałych z tego tytułu strat w apartamencie i budynku.

  8. Zgubienie klucza skutkuje karą umowną w kwocie 300 PLN, co stanowi koszt wymiany zamka.



6

  1. Klient oświadcza, iż został poinformowany o treści art. 38 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta zgodnie z którym prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi zgodnie 

 

  1. Wszelkie spory rozstrzygane  będą w sposób polubowny , w przypadku braku porozumienia  Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów jest Sąd właściwy dla położenia Apartamentu. 

 

8

  1. Administratorem danych osobowych jest Radny Capital z o.o. al. płk Władysława Beliny Prażmowskiego 20a/6, 31-514 Kraków, NIP: 6751637356, REGON: 369533213, wpisaną pod numerem KRS: 0000719759 do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 5 000 zł (dalej: "Administrator"). Kontakt z Administratorem - pod ww. adresem, lub droga elektroniczną: biuro@bobapart.pl

  2. W celu poprawy bezpieczeństwa w budynek objęty jest monitoringiem.

  3. Dane osobowe przetwarzane są:

    1. w celu wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną, lub – na Państwa żądanie - podjęcia działań celem zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

    2. Gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

    3. dla celów marketingowych, w tym przesyłania informacji handlowych – w tych przypadkach jedynie jeżeli wyrażą Państwo zgodę (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 a RODO).

  4. Dane osobowe pozyskiwane są w następujący sposób:

    1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,

    2. poprzez gromadzenie plików “cookies”,

  5. Administrator przetwarza jedynie informacje dobrowolnie podane przez użytkownika. Niepodanie spowoduje, że zawarcie umowy nie będzie możliwe.

  6. Udzieloną zgodę na przetwarzanie danych można wycofać w każdej chwili bez uzasadnienia.

  7. Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora w przypadkach wskazanych w pkt. 2 lit. a) i b), natomiast w przypadku wskazanym w pkt. 2 lit c - do momentu wycofania Państwa zgody na przetwarzanie w przypadku celów marketingowych.

  8. Administrator zapewnia, że chroni dane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz opracował procedury bezpieczeństwa mające zapobiec ich nieuprawnionemu ujawnieniu.

  9. Do danych osobowych przetwarzanych przez Administratora mają dostęp jedynie upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora.

  10. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w zakresie obsługi prawnej, księgowej i informatycznej, oraz świadczącym usługi kurierskie lub pocztowe celem wykonania umowy. W tych przypadkach Spółka zawiera z tymi podmiotami umowy powierzenia przetwarzania danych o zapisach spełniających wymogi minimum takie jak określone w art. 28 RODO.

  11. Nie przekazujemy danych osobowych do żadnego państwa trzeciego, ani nie podejmujemy wobec użytkowników zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

  12. Użytkownik ma prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, otrzymania kopii, sprostowania, przenoszenia, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych, a także wnieść sprzeciw co do ich przetwarzania, albo zażądać ich przeniesienia do innego administratora.

  13. W kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.